Proszę, przekaż 1% podatku i pomóż walczyć z SM

Moi Drodzy, serdecznie dziękuję Wam za dotychczasowe wsparcie i przekazanie 1% podatku na moje leczenie i rehabilitację. Będę bardzo wdzięczna, jeśli będziecie o mnie pamiętać również w tym roku. Pamiętajcie, tylko aby rozliczenie PIT złożyć do Urzędu Skarbowego w ustawowym terminie 30.04.2021, gdyż to jest warunkiem przekazania 1% na moje subkonto w Fundacji Dobro Powraca. 

W ubiegłym roku rząd ze względu na pandemię przedłużył niby termin składania rozliczeń, ale nie zmienił terminów ustawowych. Urzędy Skarbowe nie przekazały więc 1% podatku z rozliczeń złożonych po 30.04.2020, chociaż wskazaliście cel. U mnie było to prawie 50% tego, co w roku poprzednim i myślałam, że po prostu o mnie zapomnieliście. Teraz wiem, co było tego przyczyną i jest mi przykro, że niektóre osoby niepełnosprawne zostały pozbawione nawet 80% wpływu z 1%, szczególnie jeśli potrzebowały środków na leki. Niestety, sama renta może wystarczyć choremu tylko na wegetację, bo na pewno nie na leczenie i rehabilitację. No cóż, w skali całego kraju z tego nieprzekazanego 1% są to duże pieniądze, a taki chory przecież nie wyjdzie na ulicę, bo po prostu nie ma siły. Oby tylko Państwo wykorzystało je w dobrym celu, a nie przeznaczyło na pomniki czy limuzyny.

Jeśli rozlicza Was pracodawca lub ZUS, to 1% możecie przekazać wysyłając on-line dostępny na stronie Twój e-PIT wstępnie rozliczony PIT 36 lub PIT 37, uzupełniając rubryki podanymi niżej moimi danymi do przekazania 1%. PIT na tej stronie dostępny będzie po 15.02.2021.
Ulotka z danymi do przekazania 1% podatku lub darowizny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz