Walczę o samodzielność


Serdecznie Witam i dziękuję za Waszą dotychczasową pomoc.

Choroba bardzo ogranicza moją sprawność i trudno mi jest z tym się pogodzić. Do tej pory poruszałam się na manualnym wózku inwalidzkim, jednak do tego potrzebne są sprawne obie ręce. Obecnie bardzo osłabła mi lewa ręka i jeżdżenie zwykłym wózkiem nie jest możliwe. Zamierzam kupić wózek elektryczny, ale taki który byłby odpowiedni dla mego obecnego stanu, niestety kosztuje niemało. Mam trochę zebranych oszczędności i na moim subkoncie w Fundacji „Dobro Powraca” są niewykorzystane środki z poprzedniego roku, ale to jeszcze zbyt mało.
Wierzę, że w tym roku również przekażecie swój 1% podatku na moje subkonto i w ten sposób pomożecie mi w zakupieniu wózka elektrycznego. Wózek elektryczny nie tylko mnie usprawni, ale odciąży również opiekującego się mną mego Męża, gdyż wiele nawet drobnych czynności będę mogła wykonać sama. W tej chwili mieszkam na 4 piętrze bez windy i nie mam dużej nadziei, że uda się zamienić mieszkanie na parter i wychodzić z domu, ale dzięki wózkowi elektrycznemu będę swobodniej poruszać się, chociaż po mieszkaniu.
Z góry dziękuję, życzę dużo zdrowia i aby nikt z Was nie musiał prosić o pomoc, bo to jest najtrudniejsze i przykre.

Więcej o mojej sytuacji znajdziecie w zakładce „O mnie”, a informacje, w jaki sposób przekazać 1% podatku lub darowiznę w zakładce „Jak przekazać 1%”.

Pozdrawiam,
Anna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz