Walka trwa

Miło mi Was powitać na mojej stronie :)

Mam nadzieję, że w tym roku o mnie również nie zapomnicie i Wasz 1% podatku zasili moje subkonto. Potrzeby są nadal i ze względu na mój stan zdrowia szybko nie znikną.

Więcej na stronie  "o mnie" , aby przekazać 1 %  zobacz stronę "Jak przekazać 1% lub darowiznę".
Będę wdzięczna za przekazanie swoim znajomym wizytówki z danymi ze strony "Wizytówka"

Dzięki Waszym dobrym sercom, które okazaliście przekazując 1% podatku na moje subkonto w Fundacji Dobro Powraca, mogłam zaopatrzyć się w pionizator zlecony mi przez lekarza, który potrzebny jest do mojej rehabilitacji.

Dziękuję i zapewniam, że ani jedna złotówka z 1% nie jest zbędnie wydana.
To nie koniec, muszę walczyć, chociaż czasem chciałabym być bańką mydlaną - tak "pyk" i zniknąć, aby nie męczyć bliskich i samej się nie męczyć.

Serdecznie pozdrawiam :) Ania


Pomogliście mi kupić tego typu pionizator.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz